بررسی Cyberpunk 2077 PS5 – بهبود حاشیه ای

بررسی Cyberpunk 2077 PS5 – بهبود حاشیه ای

فکر کردن به بسیاری از بازی‌ها در سال‌های اخیر سخت است که به اندازه Cyberpunk 2077 در ابتدای راه‌اندازی، هیاهو و انتظار ایجاد کرده‌اند، اما اگر بگوییم که همه چیز برای CD Projekt RED RPG پس از انتشار به طرز چشمگیری اشتباه پیش می‌رفت، یک اشتباه است. کم بیانی عظیم ویژگی‌های از دست رفته، مشکلات طراحی مشکوک، مجموعه‌ای از مسائل فنی (به ویژه در کنسول‌های نسل آخر)، و تعدادی از نقص‌های مهم دیگر مجموعاً تجربه را به گونه‌ای کاهش دادند که هیچ‌یک از ما واقعاً پیش‌بینی نمی‌کردیم.

14 ماه گذشته مطمئناً برای CD Projekt RED در آن زمان سخت بوده است، زیرا توسعه‌دهنده لهستانی با عواقب آن پرتاب فاجعه‌بار کنار می‌آید، زیرا آنقدر از حسن نیت و سر و صدای Witcher 3 آن‌ها را در سال 2015 از دست داده بود. دعوای دسته جمعی، حذف از فهرست، بازپرداخت و هر چیز دیگری که توسعه دهنده با آن دست و پنجه نرم کرده است. موضعی که CDPR از آن زمان تا کنون حفظ کرده است این است که Cyberpunk 2077 در درازمدت با به‌روزرسانی‌ها، اصلاحات و افزودن‌های متعدد برنامه‌ریزی‌شده، خوب خواهد شد - و نقطه عطف اصلی در این مسیر به سمت بازیابی، نسخه بومی PS5 و Xbox Series X است.

با این حال، این فقط یک گام دیگر به سمت آن مقصد دوردست است، بنابراین اگر منتظر یک بازی کاملاً بازنگری شده باشید که به تمام وعده‌های بلندی که CD Projekt RED سال‌ها قبل از عرضه Cyberpunk 2077 داده بود، عمل کند، ناامید خواهید شد. . پس از گذشت بیش از یک سال از به‌روزرسانی‌ها و راه‌اندازی دقیق‌تر روی ماشین‌های نسل جدید، Cyberpunk 2077 مطمئناً از نظر فنی در وضعیت پایدارتری نسبت به دسامبر 2020 قرار دارد، در حالی که برخی از مشکلات گیم‌پلی آن نیز برطرف شده است - اما هنوز این مشکل وجود دارد. یک بازی عمیقاً معیوب، یک مورد جدی از پتانسیل از دست رفته، و اگرچه پیشرفت های انجام شده در اینجا مطمئناً قابل توجه است، مسائلی که آنها به آن پرداخته اند فقط قطره ای در اقیانوس هستند.

 

قابل توجه ترین پیشرفت ها در شرایط فنی بازی ایجاد شده است. من نسخه PS4 Cyberpunk 2077 را از طریق سازگاری به عقب PS5 در اولین راه‌اندازی آن بررسی کردم، و این یک تجربه افتضاح در این زمینه بود، به حدی که بازی به طور متوسط ​​هر ساعت یک بار به طور کامل خراب می‌شد. از نظر فنی یکی از خشن‌ترین و بی‌سابقه‌ترین بازی‌هایی بود که اخیراً بازی کرده‌ام (و Fallout 76 را در زمان راه‌اندازی بررسی کردم).

 

با بازگشت به بازی برای اولین بار در بیش از یک سال، بهبودها مشهود است. من هیچ تصادفی را تجربه نکرده‌ام، و جایی که زمانی که بازی را مرور می‌کنم، مانند قدم زدن در کارناوالی از اشکالات خنده‌دار و باگ‌های شکافنده بازی بود، اکنون، بیشتر شبیه هر بازی جهان باز دارای نقص فنی دیگری است. هنوز مشکلاتی در اینجا وجود دارد، و نه موارد کوچک - نرخ فریم همچنان هر چند وقت یکبار کاهش می‌یابد، NPC‌ها را اغلب می‌توان با حالت t-pose پیدا کرد، و بافت بازشو هنوز کمی شدید است، به خصوص زمانی که در شهر رانندگی می‌کنید . این هنوز یک بازی با باگ است - اما نه آنقدر که به معنای واقعی کلمه غیرقابل بازی باشد.

 

از نظر بصری، به اندازه کافی خوب  به نظر می رسد. گرافیک Cyberpunk 2077 یکی از زمینه‌هایی بود که بازی حتی در کنسول‌های نسل آخر، حتی در زمان عرضه، تحت تأثیر قرار گرفت، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم این بازی یک قدم جلوتر از سخت‌افزار قدرتمندتر می‌رود. گزینه‌ای برای فعال کردن ردیابی پرتو نیز وجود دارد، که باعث می‌شود محیط‌های نئون‌آلود شهر شب بسیار بیشتر ظاهر شود، اگرچه این به قیمت نصف شدن عملکرد از 60 فریم در ثانیه به 30 فریم در ثانیه است. با این حال، حتی بدون فعال کردن ردیابی پرتو، Cyberpunk 2077 همچنان یک بازی زیبا است .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بررسی Cyberpunk 2077 PS5 – بهبود حاشیه ای

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/00e2

خبرنامه بازی ها

گالری